2011. júl. 29.

Virtuális kirándulás

Az egyik dolog, ami érdekelt a Second Life-fal kapcsolatban, hogyan tölthetné el az idejét az ember lánya, aki ráadásul még pedagógus is hasznosan a második világban (no meg azok a fiatalok, akik játszanak, vagy játszani fognak itt). Ráadásul nem megy ki a fejemből az a gondolat, hogy még az én életemben felépülnek itt magyar általános iskolák, középiskolák avatar pedagógusokkal, tanulókkal... 
Elindultam és megnéztem, mi mindent tartogat (tartogathat) számunkra és a tanulás számára ez az új világ (egyenlőre angol nyelven). A képeken és a címeken végighaladva bemutatom mit találtam (SL-koordinátákkal). De megjegyzem, természetesen nagyon sok terület, város, épület kimaradt a felsorolásból.

Bejárható a "felújított" Stonehenge: 77, 129, 22


Maja sziget, civilizációjukról sok érdekes információval: 128,119,27


Múzeum szigeten ellátogathatunk Babilóniába, Pompejibe, megnézhetjük Petrát, Rómát... 211,151,22


A Reneszánsz Szigeten megcsodálhatjuk Shakespeare Globe Színházát (London Globe): 199,54,27


Végigsétálhatunk, végigrepülhetünk a Versailles-i kastélyon:  (241, 127, 29)


Festményekben gyönyörködhetünk (Classic Paintings Art Gallery Museum): 89, 240, 110


Látogathatunk Japán illusztráció és manga kiállítást (Illustration Museum Yuriwaka)


Ismerkedhetünk, többek között, a megépített Escher Relativity grafikájával és Fibonacci "Fenyőtobozával" (Matematical Art): 101, 232, 35


A NASA oktató szigete nekem kicsit sok volt, túl sok információ, túl sok tárgy, de akik nálam egy kicsivel jobban ismerik a NASA-t (mindenki), azok érthetőbbnek találják majd első utazásra is. (124, 154, 43)


Végezetül köszönöm, még ha így képekben és bejegyzésben is, de velem tartottál a virtuális sétán!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Köszönöm a bemutatót!
    Én ezek miatt kedveltem meg a Second Life világát.
    Olyan lehetőségeket tartogat számunkra, amelyek az oktatás élményszerűségét hatalmas mértékben elősegítheti.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Irma, Köszönöm, láttam, ti már megjártátok a saját kirándulásotokat. De úgy gondoltam, minél többen tesszük, és írunk róla, annál több kollégánk kap kedvet hozzá. Hogy ne csak az árnyoldalát és hátrányokat lássuk. Bár egy bejegyzésem épp ez utóbbiról fog szólni. De csak azért, mert ha tudjuk, hogy elesünk, előre leülünk (vagy valami ilyesmi). ;-)

    VálaszTörlés